Ha panaszt szeretnél tenni a bejelentések kezelésével kapcsolatban, olvasd el figyelmesen ezt a részt. Véleményed és panaszaid komolyan vesszük, ezért kérünk, hogy a lehető legtöbb információt add meg nekünk, hogy minden ügyet a lehető legjobban ki tudjunk vizsgálni.
A panasz benyújtására elektronikusan van lehetőséged, ha ide kattintasz.
Annak érdekében, hogy panaszod érvényes legyen és az ügy kivizsgálásra kerüljön, az alábbi teendőid vannak:
- A „Tárgy” mezőben a Panaszkezelési eljárás kiválasztása
- Saját név megadása
- E-mail cím megadása
- A panasz okának megfogalmazása maximum 512 karakterben
Kérünk, a panaszod minél részletesebben fejtsd ki: az eredeti bejelentésének tartalma is derüljön ki az üzenetből, illetve a panasz benyújtásának pontos oka. A bejelentő email címére első körben hiánypótlási felszólítást küldünk, azonban ha nem kapunk a továbbiakban sem kellő információt, úgy jogunk van a panaszod elutasítani.
Érvényes panasz esetén a Szervezet tudomásul veszi a panaszod és a koordinátor vezetésével vizsgálatot indít az ügyben, melynek megindulásáról és annak eredményéről tájékoztatja a Szervezet vezetőjét.
Ha a panasznak helyt adnak, akkor megtörténik a megfelelő korrekciós intézkedés és erről tájékoztatják a bejelentőt is. Ha panasznak nem adnak helyt, akkor erről tájékoztatják a bejelentőt.
A személyes adatot (név, email cím) a Szervezet a bejelentés elbírálásáig őrzi – ennek eredményéről ekkor értesíti a bejelentőt. Bővebben az Adatvédelmi tájékoztatóban olvashatsz erről.